Komunikační a prezentační dovednosti

Naučte se zaujmout a předávat myšlenky efektivně
Úspěch v práci iv osobním životě závisí z velké části na tom, jak dokážeme prezentovat své názory a komunikovat s ostatními. V Leneo věřím, že dobře zvládnuté komunikační a prezentační dovednosti jsou klíčem k úspěchu v jakémkoli oboru. Proto jsme připravili školení a semináře, které vám pomohou zlepšit sebejistotu, přesvědčivost a schopnost navazovat lepší vztahy s kolegy, klienty či obchodními partnery.
Komunikační dovednosti
- Stává se vám, že nechápete co vám kolega říká?
- Poučuje vás nadřízený a vás to štve?
- Neumíte navázat konverzaci s cizími lidmi?
- Vnímáte občas bariéry v komunikaci?
Prezentační dovednosti
- Stydíte se prezentovat na veřejnosti?
- Neumíte oslovit a zaujmout zákazníka?
- Hledáte ta správná slova?
- Nevíte, jak působit profesionálně na schůzkách?
Poznáváte se? Slyšíte slova svých zaměstnanců? POMŮŽEME VÁM Připravíme workshop nebo seminář podle potřeb firmy a vašich zaměstnanců.


Pro koho je kurz určen:
- pro všechny, kteří na sobě pracovat a komunikovat dospěle
- pro lidi, kterým není lhostejné jak se prezentují
- pro obchodníky, manažery, personalisty a pracovníky v administrativě
Co se naučíte:
- efektivně komunikovat
- projevovat se a působit sebevědomě
- zvládat svoje emoce a umět s nimi pracovat
- rozpoznat řeč těla a neverbální postoje
Prezentační dovednosti
- Příprava projevu a jeho cíl
- Desatero zvládnutí trémy
- Prezentační pomůcky v praxi
- Neverbální komunikace prezentujícího
- Výběr jazykových prostředků, oslovení, výzva, přejatá slova, využití přestávek
- Osobní členění promluvy – větný důraz, melodie řeči, frázování
- Artikulace a výslovnostní pravidla
- Jazyková kreativita – stylizační cvičení
- Trénink práce s hlasem
- Dechová cvičení
- Kódový jazyk a působení na konkrétní skupinu lidí
- Jak pracovat se skupinou problémových posluchačů


Komunikační dovednosti
- Pravidla aktivního naslouchání
- Typologie osobnosti a styly komunikace
- 8 překážek bránících v aktivním naslouchání
- Asertivita v praxi
- Manipulace a jak se jí bránit
- Dospělá firemní komunikace
- Argumentace a vyjednávání v komunikaci
- Oprávněná a neoprávněná kritika
- První dojem v komunikaci
- Nejčastější komunikační bariéry
- Konflikty a jejich řešení
- Struktura úspěšné prezentace
- Neverbální komunikace
- Jak se dobře ptát – otevřené a uzavřené otázky
Proč se školit u Leneo?
- Zkušený tým lektorů : Naši odborníci propojují teoretické znalosti s bohatou praxí, díky čemuž je výuka vždy srozumitelná, relevantní a inspirativní.
- Interaktivní výuka : Místo suché teorie se zaměřujeme na praktická cvičení, reálné scénáře a zpětnou vazbu, abyste mohli nabyté okamžitě aplikovat.
- Individuální přístup : Přizpůsobujeme se vašim konkrétním potřebám, ať už jde o zlepšení nikdybální komunikace nebo zvládání trémových situací.
- Dlouhodobý rozvoj : Připravíme vám plán pro další zdokonalování, abyste si nově nabyté kompetence udrželi i v budoucnosti.

