Obchodní a prodejní dovednosti
Pojďme se seznámit se základními prodejními dovednostmi, od umění konverzace a aktivního naslouchání až po schopnost se adaptovat a přijímat změny. Soustavné učení vedoucí k zvládnutí TOP prodejních a obchodních dovedností může v konečném důsledku rozhodnout o mnohém.
Poznáváte se? Slyšíte slova svých zaměstnanců? POMŮŽEME VÁM Připravíme workshop nebo seminář podle potřeb firmy a vašich zaměstnanců.
Témata workshopů a seminářů:
Obchodní a prodejní dovednosti
- Fáze obchodního rozhovoru
- Obchodní jednání a typologie klienta
- Motivační faktory zákazníka
- Jak přesvědčit zákazníka
- Analýza obchodních aktivit
- Základní kompetence obchodníka
- Plánování práce obchodníka
- Konkurenční výhody v praxi
- Znalosti o produktu
- Práce s klientem
- Struktura efektivního telefonního telefonátu
- 16 důvodů neúspěchu v obchodu
- Vyjednávací techniky v praxi
- Simulovaný trénink prodeje
Business etiketa
Jak být úspěšný v komunikaci se zákazníky
- Máte obchodní schůzku a nevíte, kdo koho představuje?
- Chcete vést ,,small talking“ se zákazníkem a hledáte slova?
- Vedete pohovor s více kolegy a tápete, kdo koho představuje?
- Čekáte významného klienta ve firmě a nevíte, jak se na něj připravit?
- Absolvujete obchodní oběd a netušíte, kam se posadit?
Pro koho je kurz určen:
- Pro všechny, kteří se chtějí chovat dle etikety
- Pro osobnosti, kterým není lhostejné jak se působí na ostatní
- Pro obchodníky, manažery, personalisty a pracovníky v administrativě
Co se naučíte:
- Dokážete představit sami sebe a firmu během vteřiny
- Zvládnete profesionálně vést obchodní schůzku, pohovor nebo pracovní oběd
- Budete ovládat moderní etiketu na rautech, eventech a firemních akcích
- Pochopíte jak se chovat v kancelářích, při schůzkách..
Témata:
Etiketa osobnosti a business etiketa
- Image a první dojem
- Etiketa oblékání na pracovišti
- Základy významu barev
- Firemní etiketa a kodex chování (zdravení, představování, formální a neformální oslovování)
Etiketa v pracovní korespondenci a telefonátech
- Zdvořilostní pravidla v písemných kontaktech
- Gramatická pravidla při oslovování
- Etiketa v telefonickém styku
- Netiketa – neformální pravidla chování na internetu
Etiketa při společenských událostech
- Základní pravidla stolování a sedacího pořádku
- Významné společenské události (pozvánky a významy pojmů)
- Chování a povinnosti hostitele a hosta
– Small talking – networking - Etiketa a závěrečné ověření znalostí
- Specifika a rozdílnost společenského chování v jiných zemích
- Jak se vyvarovat nejčastějším faux pas
- Sdílení dosavadních zkušeností z praxe
- Závěrečná doporučení a konzultace