Skip to content

Moderní nákup

 v digitální éře

Práce s online marketingem

Základy nákupu, výběr dodavatelů i proces obchodního jednání, to a více se naučíte v našem kurzu Moderní nákup v digitální éře.

Část 1: Základy nákupu

  • Úvod do role nákupčího ve výrobním prostředí
  • Základní principy a procesy nákupu
  • Identifikace potřeb a vytváření poptávek, detailní specifikace poptávky
  • Stanovení optimální nákupní strategie
  • Hledání dodavatelů, zdroje dodavatelů
  • Komunikace s interními zainteresovanými stranami
  • Komunikace s dodavateli (e-mail, EPR systém)

Část 2: Výběr a hodnocení dodavatelů

  • Metody výběru a hodnocení dodavatelů (ABC analýza v Excelu, využití ERP systémů)
  • Využití informačních technologií pro průzkum trhu a analýzu dodavatelského řetězce (internet, EPR systém, Excel)
  • Elektronické aukce
  • Vyhodnocování nabídek, cenové průzkumy (internet, Excel, BI)
  • Hodnocení dodavatelů a strategie pro budování dlouhodobých vztahů (tvorba hodnotících dokumentů, formy komunikace s dodavateli – Excel, PowerPoint, e-mailing)
Kurz jak nevyhořet
Firmy a obchod

Část 3: Proces nákupu a obchodní jednání

  • Proces nákupu od poptávky po dodání
  • Tvorba nákupních dokumentů (Word, ERP systém, Canva)
  • Právní a etické aspekty nákupního procesu
  • Techniky a postupy obchodního jednání v online i offline prostředí
  • Tvorba nákupních podmínek
  • Využití informačních technologií pro řízení obchodních podmínek a smluvních vztahů (tvorba formuláře na web)

Část 4: Řízení reklamací a dodavatelského vztahu

  • Identifikace a řešení problémů v dodavatelském řetězci
  • Sledování skladových zásob, identifikace rizik (ERP systém, Excel)
  • Evidence a sledování reklamací
  • Využití informačních systémů pro správu reklamací a řízení dodavatelských vztahů (ERP, BI)
  • Zpracování získaných dat pro prezentaci ve společnosti (PowerPoint, Canva)

Část 5: Praktické cvičení a simulace

  • Simulované situace a cvičení na základě reálných nákupních scénářů
  • Demonstrační příklady využití informačních technologií a systémů v nákupním procesu

Závěrečná diskuse a zhodnocení

  • Shrnutí a opakování hlavních témat
  • Diskuze o praktických zkušenostech a otázky účastníků
  • Zhodnocení školení a zpětná vazba účastníků

Lektor: ing. Hana Kopačková

Cílová skupina: Pracovníci nákupu a obchodního oddělení

Rozsah kurzu: 40 školících hodin

Termín od: 17. července – 30. srpna 2024

Harmonogram: 2 x týdně 4 hodiny

Email
Phone
WhatsApp
WhatsApp
Phone
Email