Skip to content

Certifikovaný kurz PERSONALISTA

Personalista

Kdy začínáme? 

2.11. 2022

Investice do vzdělání je ta nejlepší!
I když to někdy vypadá, že celý svět ovládají počítače, jedna z nejdůležitějších oblastí řízení organizace zůstává personální práce, tedy řízení lidských zdrojů. Svezte se na vlně zájmu o tento pestrý obor. Absolvujte akreditovaný kurz Personalistky u společnosti LENEO a získejte mezinárodně uznávanou profesní kvalifikaci dle Evropského rámce kvalifikací.

„Máme bohaté zkušenosti z oblasti personálního řízení a rádi je předáme dál. Posuňte své hranice a svou profesní kariéru. V kurzu získáte nezbytné dovednosti kvalifikovaného personalisty, které se týkají organizace práce, komunikace, a navíc také v prémiovém modulu HR marketingu. Formalizované vzdělání v oboru Personalistika vám otevře dveře k dalším zaměstnavatelům,“ říká Lenka Šlajsová, lektorka a majitelka společnosti.

V rámci kurzu personalistiky ve společnosti LENEO nabízíme individuální přístup, konzultace a hlavně propojení teorie s praxí. Investujte do svého vzdělání a své budoucnosti s námi! Napište nám nebo nás kontaktujte přímo prostřednictvím formuláře:

Cíl školení:

Získání osvědčení – profesní kvalifikace Personalista (62-007-N)

Personalista

Kdo je účastník:

  • začínající pracovníci personálního oddělení, bez zkušeností
  • personální pracovníci, kteří chtějí mít svojí profesi s osvědčením o profesní způsobilosti,
  • lidé kteří přišli o práci a chtějí se rekvalifikovat (školení lze dotovat Úřadem práce)

Témata: 60 hodin odborné přípravy

  • Vytváření a analýza pracovních míst
    • přístupy k vytváření, popis pracovního místa, zjišťování informací o pracovních místech, personální plánování
  •  Získávání zaměstnanců
    • postup získávání, pohovor, výběr zaměstnanců, přijímání a ukončování prac. poměru, dohody
  •  Řízení zaměstnanců, motivace, hodnocení
    • nástroje motivace, hodnocení zaměstnanců (zásady, metody)
  •  Odměňování zaměstnanců
    • mzdový systém, benefity, vzdělávání zaměstnanců, rozvoj zaměstnanců, řízení a plánování
      kariéry
  •  BOZP a pracovní prostředí
    • pracovní doba, lékařské prohlídky, BOZP, pracovní úrazy, personální audit
  • Odbory
    • kolektivní smlouvy, projednávání
  •  Tvorba a spravování dokumentů v administrativně personální činnosti s využitím výpočetní techniky

Nadstavbový modul
zaměřený na HR marketing.

Co se v rámci bloku HR marketingu naučíš?

error: Content is protected !!
Email
Phone
WhatsApp
WhatsApp
Phone
Email