Skip to content

HR Marketing

Marketing

HR marketing

  • Tvoří a buduje firmě profil lákavého a zajímavého zaměstnavatele.
  • Jsou to všechny formy komunikace směrem k budoucím i stávajícím zaměstnancům.
  • Naše poradenská společnost umí firmám pomoci, jak získat ty nejlepší
  • Pomáháme úspěšným zaměstnavatelům s tím, jak být vidět.

Kurz je vhodný zejména pro ty, kteří pracují v oboru personalistiky a dosud profesní kvalifikaci nemají. Modul HR marketingu je však možné absolvovat i samostatně a rozšířit si své kompetence. Získejte mezinárodně uznávanou profesní kvalifikaci dle Evropského rámce kvalifikací na úrovni 5 a staňte se certifikovaným personalistou s přesahem do HR marketingu.

Dokážeme pro zákazníky vytvořit:

  • vhodný inzerát na hledanou pozici
  • kampaně
  • kariérní stránky a náborová videa
  • články, rozhovory s úspěšnými lidmi
  • propojení firmy se sociálními sítěmi (Linkedin, Instagram, FB)
Marketing

Co se v rámci bloku HR marketingu naučíte?

  • Zajišťovat náborové aktivity, připravovat inzeráty, oslovovat potenciální kolegy a vést s nimi osobní i online pohovory, samostatně i ve spolupráci s manažery.
  • Společně s marketingem zajistit propagaci firmy, společnosti na sociálních sítích a udělat ze svého zaměstnavatele love brand.
  • Podílet se na přípravě strategií celofiremní komunikace.
  • Spolupracovat na různorodých HR projektech firemní kultura, firemní hodnoty.
  • Orientovat se na sociálních sítích.
Marketing

Modul HR marketing – 10 hodin – 3×3 hodiny + 1 hodina konzultací.

  • Úvod do marketingu

    • Definice, základní marketingové postupy, SWOT analýza a segmentace trhu ve vztahu
      k získávání zaměstnanců a personálnímu řízení

  •  Marketingový mix

    • Marketingový mix (4P) jako nástroj k dosažení stanovených cílů, použití v praxi a příklady. Personalizace náboru.

  •  Reklama a prezentace

    • Jak funguje reklama, jak zvolit vhodnou prezentaci, příprava vystoupení, produkce prezentační akce a vhodné oslovování cílové skupiny. Jak se stát zajímavým zaměstnavatelem

  •  Jak fungují média a sociální sítě

    • Média a jejich fungování. Tradiční média (tištěná média, rádio, televize). Co jsou sociální sítě, jejich druhy, principy fungování. Výběr vhodných médií a sociálních sítí pro oslovení cílové skupiny

  •  Reklamní materiály
    • Jak a čím zaujmout, výběr reklamních materiálů (merche), spolupráce s marketingovým specialistou
Email
Phone
WhatsApp
WhatsApp
Phone
Email