Skip to content

Digitalizace obchodu a online marketing

digitalizace obchodu

Digitalizace obchodu a online marketing

Cílem kurzu je naučit se orientovat v digitálním světě obchodu.

Získat povědomí jak tvořit reklamu vlastní značce produktů a služeb.

Termín:

4.11. – 13.12. 2024

22.11. – 20.12. 2024

5.12. – 6.1. 2025

7.1. 2025 – 3.2.2025

Lektor: Mgr. Nicole Fišerová, Ph.D.

Cílová skupina: pracovníci v oblasti PR a marketingu, obchodníci, podnikatelé

ROZSAH KURZU: 18 ŠKOLÍCÍCH HODIN VČETNĚ 1 HOD. ZKOUŠKY

FORMA: DISTANČNÍ – ON-LINE

HARMONOGRAM: 2 X TÝDNĚ 2 HODINY

CENA: 6 300 KČ S DPH
OBSAH KURZU
  1. Placená a neplacená reklama – typy, výhody a nevýhody, cílová skupina
  2. Marketingové strategie pro B2B a B2C
  3. Digitální nástroje marketingu a jejich využití
  4. Strategie pro získávání nových klientů v digitálním světě (cold calling, cold mailing, e-mailing, newslettery)
  5. PPC reklamy a PPC kampaně
  6. Sociální sítě a jejich využití při recruitingu a reklamních kampaních
  7. Soukromí v digitálním světě
online marketing

Přihlásit se na kurz

Email
Phone
WhatsApp
WhatsApp
Phone
Email