Digitalizace obchodu a online marketing
Digitalizace obchodu a online marketing
Cílem kurzu je naučit se orientovat v digitálním světě obchodu.
Získat povědomí jak tvořit reklamu vlastní značce produktů a služeb.
Termín:
4.11. – 13.12. 2024
22.11. – 20.12. 2024
5.12. – 6.1. 2025
7.1. 2025 – 3.2.2025
Lektor: Mgr. Nicole Fišerová, Ph.D.
Cílová skupina: pracovníci v oblasti PR a marketingu, obchodníci, podnikatelé
ROZSAH KURZU: 18 ŠKOLÍCÍCH HODIN VČETNĚ 1 HOD. ZKOUŠKY
FORMA: DISTANČNÍ – ON-LINE
HARMONOGRAM: 2 X TÝDNĚ 2 HODINY
CENA: 6 300 KČ S DPH
OBSAH KURZU
- Placená a neplacená reklama – typy, výhody a nevýhody, cílová skupina
- Marketingové strategie pro B2B a B2C
- Digitální nástroje marketingu a jejich využití
- Strategie pro získávání nových klientů v digitálním světě (cold calling, cold mailing, e-mailing, newslettery)
- PPC reklamy a PPC kampaně
- Sociální sítě a jejich využití při recruitingu a reklamních kampaních
- Soukromí v digitálním světě