Skip to content

Základy copywritingu

student-849825_1920-930x620

Základy copywritingu

Úvod do copywritingu, psychologie prodejních textů.
Porozumění jazykovým technikám a strategiím, které přesvědčí a zapojí čtenáře.
Persony jako zástupci cílových skupin a jak s nimi pracovat.

OBSAH KURZU
  1. Kariéra v copywritingu / PR: Praktické tipy, jak si najít cestu ke klientům, jak nacenit služby a posouvat se v oboru.
  2. Web copywriting: Osobní a firemní prezentace. Microsite a další prvky webu. Struktura prezentačního webu. Příklady efektivního a neefektivního copy.
  3. Copywriting pro e-shopy: Zásady při textování e-shopů. Metadata.
  4. SEO a copywriting: Jak psát obsah optimalizovaný pro vyhledávače, abyste zlepšili viditelnost online. Klíčová slova a jejich využití.
  5. Sociální média a copywriting: Jak vytvářet obsah pro sociální média, který osloví a aktivuje vaše publikum.
  6. E-mailing: Jak psát obchodní e-maily, užitečné fráze a nástroje, ale i nástrahy.
  7. PPC: Jak funguje PPC reklama, pravidla pro psaní krátkých a úderných textů v PPC.
  8. Psaní pro média: Jak psát tiskové zprávy, advertorialy a PR články, které získají pozornost novinářů.
  9. PR strategie: Vytváření strategie PR aneb jak se zviditelnit v médiích. Efektivní techniky a nástroje.
  10. Zásady storytellingu: Jak vytvářet příběhy, které osloví cílovou skupinu a budou přesvědčivé pro média.
online marketing

Termín:

8. 7. – 8. 8. 2024

13. 9. – 14. 10. 2024

1. 10. – 30. 10. 2024

Rozsah: 18 školících hodin, 2 x 3 školící hodiny výuky týdně
Forma výuky: on-line, možnost prezenční výuky
Termíny: dle jsem v kurzu

Cílová skupina: odborníci v PR a marketingu, obchodu a HR

Přihlásit se na kurz

Email
Phone
WhatsApp
WhatsApp
Phone
Email