Základy copywritingu
Základy copywritingu
Úvod do copywritingu, psychologie prodejních textů.
Porozumění jazykovým technikám a strategiím, které přesvědčí a zapojí čtenáře.
Persony jako zástupci cílových skupin a jak s nimi pracovat.
Termín:
- 17.9. – 14.10. 2024
- 20.9. – 18.10. 2024
- 1.10. – 30.10. 2024
- 1.11. – 2.12. 2024
- 2.12. – 31.12. 2024
Rozsah: 18 školících hodin, 2 x 3 školící hodiny výuky týdně
Forma výuky: on-line, možnost prezenční výuky
Termíny: dle jsem v kurzu
Kurz lze financovat i v rámci dotačního programu „Jsem v kurzu“.
Cena kurzu je 6300,- s DPH.
Cílová skupina: odborníci v PR a marketingu, obchodu a HR
OBSAH KURZU:
- Kariéra v copywritingu / PR: Praktické tipy, jak si najít cestu ke klientům, jak nacenit služby a posouvat se v oboru.
- Web copywriting: Osobní a firemní prezentace. Microsite a další prvky webu. Struktura prezentačního webu. Příklady efektivního a neefektivního copy.
- Copywriting pro e-shopy: Zásady při textování e-shopů. Metadata.
- SEO a copywriting: Jak psát obsah optimalizovaný pro vyhledávače, abyste zlepšili viditelnost online. Klíčová slova a jejich využití.
- Sociální média a copywriting: Jak vytvářet obsah pro sociální média, který osloví a aktivuje vaše publikum.
- E-mailing: Jak psát obchodní e-maily, užitečné fráze a nástroje, ale i nástrahy.
- PPC: Jak funguje PPC reklama, pravidla pro psaní krátkých a úderných textů v PPC.
- Psaní pro média: Jak psát tiskové zprávy, advertorialy a PR články, které získají pozornost novinářů.
- PR strategie: Vytváření strategie PR aneb jak se zviditelnit v médiích. Efektivní techniky a nástroje.
- Zásady storytellingu: Jak vytvářet příběhy, které osloví cílovou skupinu a budou přesvědčivé pro média.