HR Marketing
HR marketing
- Tvoří a buduje firmě profil lákavého a zajímavého zaměstnavatele.
- Jsou to všechny formy komunikace směrem k budoucím i stávajícím zaměstnancům.
- Naše poradenská společnost umí firmám pomoci, jak získat ty nejlepší
- Pomáháme úspěšným zaměstnavatelům s tím, jak být vidět.
Kurz je vhodný zejména pro ty, kteří pracují v oboru personalistiky a dosud profesní kvalifikaci nemají. Modul HR marketingu je však možné absolvovat i samostatně a rozšířit si své kompetence. Získejte mezinárodně uznávanou profesní kvalifikaci dle Evropského rámce kvalifikací na úrovni 5 a staňte se certifikovaným personalistou s přesahem do HR marketingu.
Dokážeme pro zákazníky vytvořit:
- vhodný inzerát na hledanou pozici
- kampaně
- kariérní stránky a náborová videa
- články, rozhovory s úspěšnými lidmi
- propojení firmy se sociálními sítěmi (Linkedin, Instagram, FB)
Co se v rámci bloku HR marketingu naučíte?
- Zajišťovat náborové aktivity, připravovat inzeráty, oslovovat potenciální kolegy a vést s nimi osobní i online pohovory, samostatně i ve spolupráci s manažery.
- Společně s marketingem zajistit propagaci firmy, společnosti na sociálních sítích a udělat ze svého zaměstnavatele love brand.
- Podílet se na přípravě strategií celofiremní komunikace.
- Spolupracovat na různorodých HR projektech firemní kultura, firemní hodnoty.
- Orientovat se na sociálních sítích.
Modul HR marketing – 10 hodin – 3×3 hodiny + 1 hodina konzultací.
-
Úvod do marketingu
-
Definice, základní marketingové postupy, SWOT analýza a segmentace trhu ve vztahu
k získávání zaměstnanců a personálnímu řízení
-
-
Marketingový mix
-
Marketingový mix (4P) jako nástroj k dosažení stanovených cílů, použití v praxi a příklady. Personalizace náboru.
-
-
Reklama a prezentace
-
Jak funguje reklama, jak zvolit vhodnou prezentaci, příprava vystoupení, produkce prezentační akce a vhodné oslovování cílové skupiny. Jak se stát zajímavým zaměstnavatelem
-
-
Jak fungují média a sociální sítě
-
Média a jejich fungování. Tradiční média (tištěná média, rádio, televize). Co jsou sociální sítě, jejich druhy, principy fungování. Výběr vhodných médií a sociálních sítí pro oslovení cílové skupiny
-
- Reklamní materiály
- Jak a čím zaujmout, výběr reklamních materiálů (merche), spolupráce s marketingovým specialistou