Na co si dát pozor při pořádání firemních akcí
Úspěšně zorganizovat firemní akci není žádná legrace. Efektivní příprava, plánování i samotná realizace jsou klíčové, ať už se jedná o večírek, teambuilding, konferenci či jinou společenskou událost. Úspěšný event závisí na perfektní komunikaci a řízení úkolů, což není vždy snadné. Na co si dát jako organizátor pozor ještě před tím, než se do něčeho pustíte?
Chystáte plánovat? Přečtěte si varovné signály ze strany klienta, před kterými by se měl každý pořadatel mít na pozoru, aby se vyhnul potížím a trapným situacím. ❌➡️ 👍
🚫 Cíl akce je nejasný.
Není stanoveno, co má akce přinést firmě a jednotlivým účastníkům? Zbystřete. Tohle by nemuselo dopadnout dobře.
🚫 Nelogické aktivity bez propojení.
Nikdo z účastníků neví, co vlastně dělá a proč to dělá? Aktivity jsou nekonzistentní a postrádají logické propojení? Tohle nemůže fungovat. Velmi často se to však stává v propojení s dalšími 2 body…
🚫 Víc nekompetentních hlav víc neví.
Pokud si Váš klient objednal vaše služby, měl by věřit Vašim zkušenostem a schopnostem. Začleňování dalších, často nekompetentních lidí, kteří se „chtějí zapojit“ většinou nepřináší nic dobrého.
🚫 Akce „kočkopes“.
Nejčernější scénář při pořádání eventu je, když začne klient zasahovat do Vaší práce. Do přípravy mluví více lidí, něco si chce udělat sám, ale něco rád přenechá agentuře. Velmi dobře se pak zapomíná na dílčí úkoly. A kdo za to pak bude moci? No, hádejte.
🚫 Předem neurčený budget.
Velká stopka. Vždycky si s klientem dopředu stanovte, kolik chce za akci utratit. Předejdete trapným momentům, hádkám a nebudete zbytečně plýtvat energií.
🚫 Šetři, kde se dá.
Když se snaží klient ušetřit, tak na tom není nic špatného. Když máte ale pocit, že šetří na všem a za každou cenu, pak byste si s ním měli jistě promluvit o tom, zda se vyplatí vůbec něco pořádat.
🚫 Nesmyslné položky.
Prostudujte si pečlivě itinerář, ať na něm nejsou zbytečné položky, které navyšují cenu celé akce. Plýtvat penězi totiž nechce nikdo. 😊
Chystáte plánovat?
#eventplanner #Leneo #uspech #teambuilding #vecirek #firemniakce