Digitalizace obchodu a online marketing
Cílem kurzu je získat nové zákazníky, seznámit se s trendy on-line marketingu.
Dále se naučit, jak působit na veřejnost a klienty jako profesionální firma.
Tímto způsobem prezentace vaší firmy, přitáhnete kvalitní zaměstnance.
Obsah kurzu:
• Placená a neplacená reklama – typy, výhody a nevýhody, cílová skupina
• Marketingové strategie pro B2B a B2C
• Digitální nástroje marketingu a jejich využití
• Strategie pro získávání nových klientů v digitálním světě (cold calling, cold mailing, e-mailing, newslettery)
• PPC reklamy a PPC kampaně
• Sociální sítě a jejich využití při recruitingu a reklamních kampaních
• Soukromí v digitálním světě
Rozsah: 18 školících hodin, 2 x 3 školící hodiny výuky týdně
Forma výuky: on-line, možnost prezenční výuky
Termíny: 12.8. – 12.9. 2024
Cílová skupina: odborníci v PR a marketingu, pracovníci obchodu a HR